7x7"-singelbox: Dead Kennedys - Original singles collection! (2014)



Punkgänget Dead Kennedys hör väl inte direkt till mina favoritband men när jag hittade den här vinylsingel-boxen för sketna 180 spänn, då slår jag till! 





Bara gamla godingar som synes. I alla fall låtarna på A-sidorna på de fem första uppifrån räknat.

 


Ett litet häfte följer också med i den centimetertjocka papplådan.



Coola killar på baksidan av nämnda häfte.

 
Förklarande texter till varje låt.



Ja inte vet jag om jag direkt kommer att spela sönder dom här singlarna men det var billigt och jag måste ju göra nånting med alla mina pengar.
 

California Über Alles 3:26 / Man With The Dogs 3:02

Holiday In Cambodia 4:32 / Police Truck 2:24

Kill The Poor 3:01 / Insight 1:40

Nazi Punks Fuck Off! 1:03 / Moral Majority 1:55

Too Drunk To Fuck 2:39 / The Prey 3:44

Bleed For Me 3:26 / Life Sentence 2:38

Halloween 3:36 / Saturday Night Holocaust 4:22

Producent:
Norm, East Bay Ray

Skivbolag:
Manifesto

DEAD KENNEDYS:
Jello Biafra, sång
East Bay Ray, gitarr
Klaus Flouride, bas
Ted, trummor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0