LP: Jason and the Scorchers - Lost and found! (1985)



 
A:
"Last Time Around" (Ringenberg, Johnson, Baggs, Hodges) 3:07
"White Lies" (Napier, Baggs) 3:23
"If Money Talks" (Napier, Baggs) 2:36
"I Really Don't Want To Know" (Robertson, Barnes) 4:32
"Blanket Of Sorrow" (Ringenberg) 2:21
"Shop It Around" (Ringenberg) 3:00

B:
"Lost Highway" (Payne) 2:02
"Still Tied" (Ringenberg) 3:23
"Broken Whiskey Glass" (Ringenberg) 3:51
"Far Behind" (Johnson, Baggs) 3:53
Change The Tune (Ringenberg, Johnson) 2:41

Producent:
Terry Manning

Skivbolag: 
EMI America

JASON AND THE SCORCHERS:
Jason Ringenberg, sång
Warner Hodges, gitarr
Jeff Johnson, bas
Perry Baggs, trummor

Kommentarer
Postat av: Edholm

Hej, du verkar ha bra smak, kommer du lägga upp några inlägg om filmer också? :) vore grymmt, jag skulle jättegärna läsa det. Själv har jag en filmblogg där jag lägger upp recensioner mm, den är nystartad, men skulle vara coolt om någon ville läsa vad jag skrivit ;)

2013-07-06 @ 21:05:00
URL: http://www.edholmreviews.blogg.se
Postat av: Anders

Hej själv och tack för berömmet, tycker också jag har bra smak! Haha! Ska absolut kolla in din blogg framöver, bra skrivet om Zero Dark Thirty förresten!

Ang. inlägg om filmer på min blogg så är det lite tunnsått med den varan eftersom jag redan skrivit om alla filmer jag har hemma, kolla in kategorierna "Film på DVD", "Film på VHS", "Film, Asiatisk", "Filmtips!", "Humor på DVD & VHS" och "Laserdisc!", där har du timtals med läsning om alla möjliga slags filmer.

Men nu har jag faktiskt två nyinköpta DVD så ligger och väntar, ska bara ta mig tid att se dom först...

2013-07-07 @ 13:36:34
URL: http://brm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0