LP: TNT - Intuition!

 
 
A:
"A Nation Free (Intro)" Tony Harnell, Ronni Le Tekrø 1:14
"Caught Between the Tigers" Harnell, Le Tekrø 4:16
"Tonight I'm Falling" Harnell, Le Tekrø 3:55
"End of the Line" Harnell, Le Tekrø 4:21
"Intuition" Harnell, Le Tekrø 4:18

B:
"Forever Shine On" Harnell, Le Tekrø, Morty Black 4:46
"Learn to Love" Harnell, Le Tekrø 3:37
"Ordinary Lover" Harnell, Le Tekrø 0:53
"Take Me Down (Fallen Angel)" Harnell, Le Tekrø 4:28
"Wisdom" Harnell, Le Tekrø 5:05

Producent:
Björn Nessjö

Skivbolag:
Polygram

TNT:
Tony Harnell – sång
Ronni Le Tekrø – gitarr, sång på "Ordinary Lover"
Morty Black – bas, pedal synthesizer
Kenneth Odiin – trummor

Gäster:
Kjetil Bjerkestrand – keyboards
Joe Lynn Turner – kör

Kommentarer
Postat av: Hardkåre

Som norsk och uppväxt med de tre första TNT skivorna..alltså INTE denna den fjärde måste jag säga du har recenserat fel skiva..he he . Alltså jag uppskattar verkligen de tre första med sina tre olika stilar...men denna har jag aldrig ägt eller gillat. Blev liksom både för mycket och för lite av fel saker.

Norska skräckfilmer ?...vet inte..Det finns väl några svenska tex den med sjukhuset i Norrland och den med de tyska soldaterna som var zombies var den svensk eller norsk? eeh..nej jag är ingen filmkille.

2016-04-04 @ 19:59:45
URL: http://backinblack.bloggplatsen.se
Postat av: Anders

Haha, letar efter TNTs tre första och ska köpa så fort jag hittar nån. Men det, och att hitta nån bra svensk skräckis, är inte så lätt. Den "med de tyska soldaterna som var zombies" är norsk. se den, kanonkul och galet blodig. En norsk Braindead.

2016-04-05 @ 07:45:31
URL: http://brm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0