Bild-12"-EP: Slayer - Live undead! (1985)



Live-EP med Slayer inköpt 1985 och som stått i en plastficka sen dess. Den är inspelad live men det var inte direkt nåt publikhav som dom spelade för utan ungefär ett dussin personer i publiken. Skitsnygg bildvinyl-utgåva. Ja, det är jag som syns i blänket.



Otroligt svart baksida. Js, det är jag som syns i blänket.



Låtarna. Tre stycken live och resten från "Haunting the chapel-EP:n och så en från debutskivan. Ja, det är jag som syns i blänket.



En fyrkantig bild på en rund skiva... WTF?! Ja, det är jag som syns i blänket.
 
A:
Black Magic
Die By The Sword
Show No Mercy

B:
Captor Of Sin
Haunting The Chapel
The Final Command

Producent:
Brian Slagel, Slayer

Skivbolag:
Metal Blade

SLAYER:
Tom Araya, bas, sång
Jeff Hanneman, gitarr
Kerry King, gitarr
Dave Lombardo, trummor




Kommentarer
Postat av: Kenneth

Du är då dig lik

2019-02-11 @ 11:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0