Film på Blu-ray: Argento Collection!



Sex stycken klassiska Argentofilmer på Blu-ray för 99 spänn! Vadå, jag köpa dom snabbt! Jamen, du ser ju själv: The bird with the crystal plumage, Deep red, Suspiria, Tenebre, Phenomena och Opera.



Har förutom Bird with the crystal plumage sett alla filmer förut men det var jättejättelänge sen så jag ser verkligen fram emot att se dom igen, nu på knivskarp blådisk. Sist jag såg dom här var på 80-talet, och då var det risiga VHS-kopior som gällde. 







Särskilt dessa två kommer att bli en högtidsstund. Av nån anledning var det skitsvårt att få tag på Tenebre riktigt oklippt på VHS, i alla fall i Umeå 1983, så det kommer att bli en höjdare.







Phenomena har jag haft på VHS men den filmen är numera puts väck borta. Opera såg jag på jättejätteknastrig VHS-kopia 1987 eller 1988. Speedad? Jag? Nädå.



 
 

Iiiiiiiiiiii, vad läskigt det kommer att bli! Hoppas att det spöregnar resten av semestern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0